Entrada > Notícias > Dramaturgias Itinerantes
Publicado em: 19 Novembro 2024

Dramaturgias Itinerantes

Porto: Dia 19 de novembro no Teatro Helena Sá e Costa, às 17h00. Vigo: Dia 20 de novembro na ESAD de Galicia, às 17h00.

DRAMATURXIAS ITINERANTES/ DRAMATURGIAS ITINERANTES

Sétima edición / Sétima edição. Ano 2024

Porto. Dia 19 de novembro no Teatro Helena Sá e Costa - ESMAE , às 17h00
Vigo. Día 20 de novembro na ESAD de Galicia, às 17h00

A Escola Superior de Música e Artes do Espetáculo recebe no próximo dia 19 de novembro, às 17h00, a sétima edição do projeto Dramaturxias Itinerantes / Dramaturgias Itinerantes, um evento cultural que promove o intercâmbio artístico entre Galiza e Portugal através do teatro e da dramaturgia contemporânea. A edição de 2024 trará ao Porto e a Vigo duas obras que abordam temas sociais e psicológicos profundos, refletindo as realidades culturais e políticas de cada região.

No Porto, a sessão ocorre no Teatro Helena Sá e Costa – ESMAE, no dia 19 de novembro, às 17h00. A entrada é gratuita (e é feita pela Rua da Alegria). 


AUTORAS E OBRA

GALIZA: Iria Piñeiro.  Máquina do pobo.
A peza teatral que asina Iria Piñeiro preséntase coma un percorrido a través das dimensións políticas, emocionais e sociais da vida operativa dunha fábrica téxtil, achegándose ás distintas realidades que a compoñen. A peza rescata as voces das operarias, mais tamén das persoas propietarias, explorando as experiencias e visións que cada unha aporta sobre o proceso produtivo, a súa influencia na sociedade, e como o seu peche vai repercutir en todas elas.

PORTUGAL: Luísa Pinto. My sugar daddy.
Esta proposta fala sobre um relacionamento sugar, que consiste em benefícios mútuos entre duas pessoas, normalmente de idades diferentes, com um acordo pré-estabelecido sobre as expectativas e trocas envolvidas. Esta peça pretende alertar para os perigos deste tipo de relacionamento, promovendo a abertura de portas para a prostituição e a violência de género, onde o limite entre sanidade e a insanidade mental se revela tão ténue que ambas se confundem.

Folheto - Dramaturgias Itinerantes (PDF)

EQUIPAS DE TRABALHO / EQUIPOS DE TRABALLO

PORTUGAL - Porto
Direção artística da leitura encenada
Cláudia Marisa
Assistência e Design de Som
Nuno Tudela
Interpretação
António Salgado
Catarina Rapazinho

Produção
ESMAE

GALIZA - Vigo
Dirección artística da lectura dramatizada / Direção artística da leitura dramatizada

Nuria Montero Gullón
Interveñen / Interpretação
Maruxa Gemperle Ares
Sandra Zarco Fernández
Sandra Folgar Martínez
Laura Pampín Sanabria
Colaboran na dirección
Vasta Daniel Mandlate
Carlos Puga
Daniel Pragal
Noelia Vila

Produción / Produção
ESAD Galicia

 

Vanesa Sotelo, a dramaturga e professora da especialidade de dramaturgia na ESAD da Galiza, será a responsável por conduzir a conversa entre as duas autoras, com o objetivo de que conheçamos em profundidade a sua obra.

Dramaturgas galegas e portuguesas que anteriormente participaram no projeto: Patrícia Portela e AveLina Pérez, Ana Carreira e Joana Craveiro, Clara Gayo e Cláudia Lucas Chéu, Rita Pinheiro e Laura Porto, Esther Carrodeguas e Cecília Ferreira, Paula Carballeira e Sofia Santos Silva.

"Vanesa Sotelo, a dramaturga e profesora da especialidade de dramaturxia na ESAD de Galicia, será a encargada de conducir a conversa entre as dúas autoras co obxectivo de que coñezamos en profundidade a súa obra.

Anteriores mulleres dramaturgas galegas e portuguesas que participaron no proxecto: Patrícia Portela e AveLina Pérez, Ana Carreira e Joana Craveiro, Clara Gayo e Cláudia Lucas Chéu, Rita Pinheiro e Laura Porto, Esther Carrodeguas e Cecilia Ferreira, Paula Carballeira e Sofía Santos Silva."

 

 

Combined Shape

Navigation